کتاب «بر مدار حق» منتشر شد کتاب «بر مدار حق» منتشر شد کتاب «بر مدار حق» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب «بر مدار حق» منتشر شد کتاب «بر مدار حق» منتشر شد کتاب «بر مدار حق» منتشر شد کتاب «بر مدار حق» منتشر شد کتاب «بر مدار حق» منتشر شد

کتاب «بر مدار حق» منتشر شد

کتاب «بر مدار حق»،‌ توصیفی از سلوک علمی و عملی آیت الله مصباح یزدی نوشته حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین شریفی منتشر شد.

کتاب «بر مدار حق»،‌ توصیفی از سلوک علمی و عملی آیت الله مصباح یزدی، نوشته حجت الاسلام و المسلمین احمدحسین شریفی منتشر شد.


*چکیده ای از این کتاب


 بر شمردن ویژگی‌های علمی و عملی مردی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در وصفش کلمات سترگ و جملات شگرفی بیان کرده بسیار سخت و دشوار است. ایشان او را همواره «بر مدار حق» و از «برکات ماندگار حوزه علمیه قم» و «وجودی مبارک و مغتنم» و «منبع فکر و اندیشه بی غل و غش معارف اسلامی» و «فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب نظردر مسائل اساسی اسلام» و «پرکننده خلأ علامه طباطبایی و شهید مطهری» و «عقبه تئوریک نظام» و «یک شخصیت علمی فکری روشنفکری برجسته» دانسته و در قدردانی از منزلت او فرموده است: «بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعاً می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقاً و انصافاً ما امروز نظیر ایشان را حالا به این تعبیر بگویم، خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا. ... این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت، به معنای حقیقی کلمه و هم صفا».


گفتنی است: برای مشاهده و خرید اینترنتی این کتاب به نشانیhttps://eshop.iki.ac.ir/shop/۷/Product/۴۵۹۷ مراجعه شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران