افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان

افزایش شمار شهدای انفجار مسجدی در قندوز افغانستان

شبکه تلویزیونی طلوع در گزارشی اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی در قندوز به ۱۵۰ نفر و آمار زخمی شدگان نیز به حدود ۲۰۰ تَن رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، شبکه تلویزیونی طلوع امروز شنبه از افزایش تعداد شهدای انفجار انتحاری روز گذشته در این کشور به ۱۵۰ نفر خبر داد.


بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، یکی از اعضای کادر بیمارستان ولایت قندوز در این خصوص گفت که بر اثر این حادثه تا کنون ۱۵۰ تَن شهید و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده اند.


گروهک تکفیری تروریستی داعش پیشتر مسئولیت انفجار دیروز در مسجد سید آباد در منطقه خان آباد واقع در ولایت قندوز افغانستان را بر عهده گرفت.


ظهر دیروز انفجاری هنگام اقامه نماز جمعه در مسجد شیعیان رخ داد که شمار زیادی از مردم این منطقه شهید و مجروح شدند.


طبق گزارش‌ها این انفجار حدود ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته به وقت محلی رخ داد. جمعیت زیادی برای اقامه نماز جمعه جمع شده بودند که عامل انتحاری یک بمب را در داخل مسجد منفجر کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران