مهلت شرکت در «اربعین ۱۴۰۰» تا فردا تمدید شد

مهلت شرکت در سوگواره عکس آئینی «اربعین ۱۴۰۰» که پیش از این تا ۱۵ مهرماه اعلام شده بود، تا ۲۰ مهرماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، مهدی توکلیان؛ دبیر سوگواره عکس آئینی « اربعین ۱۴۰۰» با اعلام این خبر، درباره تمدید این مسابقه گفت: به دلیل استقبال هنرمندان از مسابقه عکاسی اربعین ۱۴۰۰ که تمایل به تمدید زمان مسابقه را داشتند، مهلت ارسال آثار و شرکت در این سوگواره تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.


وی تاکید کرد: عکس‌های ارسالی در بخش تک عکس که دارای عنوان و شرح عکس صحیح و در بخش مجموعه عکس‌ها نیز دارای بیانیه باشند مورد داوری قرار می‌گیرند و از امتیاز و اولویت بیشتری برخوردار خواهند بود.‌


توکلیان به کیفیت آثار اشاره کرد و گفت: از آنجا که کیفیت و نحوه نوشتن شرح عکس و انتخاب عنوان عکس، در داوری و امتیازدهی آثار موثر است، دبیرخانه سوگواره، متن ارسالی از جانب عکاس را بدون هیچگونه ویرایش و اصلاح به گروه داوری ارائه خواهد کرد.


وی خاطرنشان کرد: انتخاب آثار و داوری به عهده ساتیار امامی، محمدصادق حیدری، کیوان امجدیان، زهیر صیدانلو، سمیه غلامی و ثریا بیات است و در هر بخش به نفر اول برگزیده مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.


مهدی توکلیان افزود: اختتامیه این سوگواره شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ با تجلیل از اساتید پیشکسوت رسول اولیازاده، سید عباس هاشمی و جاسم غصبان پور و تقدیر از برگزیدگان سوگواره عکس آئینی « اربعین ۱۴۰۰» برگزار خواهد شد.


علاقه مندان جهت ثبت‌نام و ارسال آثار می توانند فقط از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی bahman.farhangsara.ir/soogvare پس از مطالعه کامل فراخوان سوگواره در این مسابقه شرکت کنند.




نظرات کاربران