جزییات جدید از کشتارشبه نظامیان جعجع در بیروت/ حزب‌الله و امل، عاملان حملات به تظاهرکنندگان بیروت را معرفی کردند

پس از ساعت‌ها درگیری و تیراندازی آرامشی شکننده در منطقه الطیونه و اطراف آن حاکم و تیراندازی متوقف شده است. پس از حمله‌ عده‌ای افراد ناشناس به تظاهرات‌کنندگان لبنانی معترض به عملکرد بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت، جنبش حزب‌الله و امل اعلام کردند که عاملان این حمله وابسته به حزب «القوات اللبنانیه» بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ها،تجمع طرفداران جنبش  حزب الله لبنان  و  جنبش أمل  علیه قاضی بیطار، بازپرس پرونده انفجار مهیب بندر بیروت در چهارم اوت در اطراف مقر دادگستری بیروت به ویژه در منطقه "الطیونة" به خشونت کشیده شد.


 خبرنگار  النشره  گزارش داد که پس از ساعت‌ها درگیری و تیراندازی آرامشی شکننده در منطقه الطیونه و اطراف آن حاکم است و تیراندازی متوقف شده است.


خبرنگار المیادین نیز با اعلام بازگشت امنیت به منطقه گفت: خسارت‌های مادی وارد شده به الطیونه در پی حمله امروز سنگین است. طبق اطلاعاتی که المنار به آن دست یافته هویت ۱۰ تن از تحریک کنندگان و شرکت کنندگان در حمله الطیونه برای سرویسهای امنیتی مشخص شده است.


المیادین با اشاره به اینکه کمین گذاشته شده در مسیر شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز کار شبه نظامیان سمیر جعجع بوده است آمار جدیدی از جان باختگان و زخمی شدگان را ارائه کرد.


خبرنگار المیادین اعلام کرد: آمار قربانیان کمین، ۶ شهید و ۳۷ زخمی است که حال چهار نفر از زخمی شدگان وخیم گزارش شده است.


بگفته المیادین، هویت عاملان و شرکت کنندگان در کمین منطقه الطیونه لبنان مشخص شده و یکی از مسئولان حزب القوات اللبنانیه به سرکردگی سمیر جعجع روز گذشته در منطقه بر روند کمین نظارت داشته است.


خبرنگار المیادین گزارش داد: ارتش لبنان به گشت های خود در منطقه ادامه می دهد و اطلاعات از عاملان حمله دارد.


المیادین اعلام کرد: همه شواهد نشان دهنده این است که کمین از قبل آماده شده بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران