سلسله برنامه‌های پرس وجو از سوی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

سلسله برنامه‌های پرس وجو با هدف پاسخ به سئوال‌ها از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سلسله برنامه‌های پرس وجو با هدف پاسخ به سئوال‌ها از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.


براساس این گزارش، اولین برنامه روز شنبه 24 مهرماه از ساعت 10 تا 11 صبح به صورت پخش زنده از شبکه اینترنتی در رواق میقات به نشانی Revaghemighat.tv  به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) برگزار خواهد شد.


این گزارش حاکی است، در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محمدی از استادان حوزه علمیه قم و کارشناسان برجسته حوزه پاسخگویی به سئوالات دینی سخنرانی خواهد کرد.


گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجم مهرماه 1400 در پایان مراسم عزاداری اربعین حسینی اظهارداشتند:«من از این جمله استفاده کنم برای بیان این مطلب که شما جوانان عزیز و دانشجویان عزیز که به معنای واقعی کلمه میوه‌ی دل ملّت و امید آینده‌ی این کشورید، به مسئله‌ی «تبیین» اهمّیّت بدهید. خیلی از حقایق هست که باید تبیین بشود. در قبال این حرکت گمراه‌کننده‌ای که از صد طرف به سمت ملّت ایران سرازیر است و تأثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدفهای بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است و دچار ابهام نگه داشتنِ افکار و رها کردن اذهان مردم و بخصوص جوانها، «حرکت تبیین» خنثی‌کننده‌ی این توطئه‌ی دشمن و این حرکت دشمن است.


هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه، مثل یک چراغی، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید. امروز خوشبختانه میدان باز است برای انتشار افکار. این فضای عمومی در کنار مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاورد، برکات بزرگی هم دارد؛ میتوانید افکار درست را، افکار صحیح را منتشر کنید، پاسخ به اشکالات را، پاسخ به ابهام‌آفرینی‌ها را در این فضا با استفاده‌ی از این امکان منتشر کنید و میتوانید در این زمینه به معنای واقعی کلمه جهاد کنید. البتّه اصل قطعی در این باب این است که بایستی از شیوه‌ی اخلاقی در این کار پیروی کرد.»




نظرات کاربران