داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت

داعش مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه قندهار را برعهده گرفت

منابع خبری افغانستان از استان قندهار گزارش دادند که شمار شهدا و زخمی های انفجار ظهر روز جمعه در مسجد فاطمیه قندهار به 140 تن افزایش یافت.

منابع خبری افغانستان از استان قندهار گزارش دادند که شمار شهدای انفجار ظهر روز جمعه در مسجد فاطمیه قندهار به دست‌کم ۶۸ تن افزایش یافت و 80 تن دیگر زخمی شده‌اند.


منابع دولت موقت افغانستان اعلام کردند: سه مهاجم انتحاری خود را در داخل مسجد شیعیان منفجر کردند. گروهک تروریستی داعش جمعه شب، مسئولیت حمله به مسجد فاطمیه در قندهار افغانستان را بر عهده گرفته است.


خبرگزاری ها به جزییات بیشتری از این خبر هیچ اشاره‌ای نکرده است. این دومین حمله در دو هفته گذشته است که داعش مسؤولیت آن را برعهده می‌گیرد.


در حمله جمعه هفته پیش نیز یک مهاجم انتحاری خود را در مسجد شیعیان در سیدآباد استان قندوز در شمال این کشور منفجر کرد که در آن ۱۵۰ تن کشته و بیش از ۲۰۰ تن دیگر هم زخی شدند.


منابع خبری افغانستان از استان قندهار گزارش دادند که احتمال افزایش قربانیان و زخمی های انفجار ظهر روز جمعه در مسجد فاطمیه وجود دارد.


یک شاهد عینی نیز به رسانه ها گفت که شماری زیادی از مردم در این حمله کشته و یا زخمی شده اند اما تاکنون رقم دقیق قربانیان روشن نیست و طالبان به کسی اجازه تصویر برداری و گرفتن ویدئو از مسجد را نمی دهد.




نظرات کاربران