بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران

بازگشایی مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل به‌روی نمازگزاران

وزارت کشور عربستان سعودی از کاهش محدودیت‌های کرونا خبر داد و اعلام کرد: مسجدالحرام و مسجدالنبی با ظرفیت کامل پذیرای نمازگزاران خواهند بود.

به گزارش الجزیره، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (SPA) به نقل از یکی از مقامات وزارت کشورگزارش داد: از روز یکشنبه (۲۵ مهر ماه -۱۷ اکتبر) تدابیر پیشگیرانه از شیوع کرونا برای افرادی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند، کاهش خواهد یافت.


در راستای این اقدامات انجام عبادت در مسجدالحرام و مسجدالنبی نیز میسر خواهد شد.


بر این اساس، ضرورت استفاده از ماسک در اماکن رو باز و رعایت فاصله اجتماعی لغو و برگزاری جلسات آزاد شده و وسایل حمل و نقل عمومی، رستوران‌ها، سینما‌ها و سایر اماکن عمومی با ظرفیت کامل می‌توانند استفاده شوند.


این مقام همچنین خاطرنشان کرد که مراسم عروسی در تالارها و اماکن مشابه بدون محدودیت برای افرادی که واکسیناسیون کامل شده‌اند، برگزار خواهد شد.


گفتنی است تولیت حرمین شریفین از ابتدای شیوع کرونا مجموعه اقدامات و تدابیر پیشگیرانه‌ای را با هدف حفظ سلامت زائران و افرادی که به مسجدالحرام و مسجدالنبی تردد دارند، به کار گرفته بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران