اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد

اپل به درخواست چین، پرطرفدارترین برنامه قرائت قرآن را حذف کرد

شرکت اپل پس از درخواست مقامات چینی به علت "ارسال متون مذهبی غیرقانونی"، دسترسی به این برنامه را متوقف کرده است.

وبسایت «اپل سنسورشیپ» گزارش داد که شرکت اپل به درخواست مقام‌های چین،‌ یک نرم‌افزار پرطرفدار قرائت قرآن را در این کشور از دسترس خارج و حذف کرد.


اپل تایید کرد که این موضوع صحت دارد و چین با عنوان «متون مذهبی غیرقانونی»‌ خواستار حذف شده است.


به گزارش اینترآذ، مقامات چین با تحت فشار قرار دادن اپل، موفق به حذف محبوب ترین برنامه قرائت قرآن جهان از اپ ‌استور چینی شدند.


برنامه قرآن مجید در سراسر جهان در اپ استور موجود است و شرکت اپل پس از درخواست مقامات چینی دسترسی به این برنامه را متوقف کرده است.


پکن از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کرده است. اپل درباره این موضوع توضیح داد که موظف به رعایت قوانین محلی است، حتی اگر با موضع دولت‌های محلی موافق نباشد.


حزب کمونیست چین رسماً اسلام را به عنوان یک دین در این کشور به رسمیت می‌شناسد. با این حال، چین پیش از این نیز متهم به اعمال سیاست تبعیض آمیز شدید علیه جمعیت مسلمان در منطقه خودمختار سین کیانگ اویغور شده است.




نظرات کاربران