برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا

برگزاری نماز جمعه در غزه مقابل مقر صلیب سرخ برای همبستگی با اسرا

مردم غزه نماز جمعه این هفته را در همبستگی با اسرای فلسطینی مقابل مقر صلیب سرخ جهانی در این باریکه اقامه کردند.

داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خطبه نماز جمعه غزه که در همبستگی با اسرای فلسطینی در مقابل مقر صلیب سرخ جهانی برگزار شد، گفت: همه گزینه ها، راه ها و ابزارها در اختیار مقاومت برای آزادی زندانیان قرار دارد.


این عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: مقاومت آمادگی رویارویی با رژیم اشغالگر برای آزادی اسرا را دارد.


وی همچنین گفت که جهاد اسلامی با طرف های میانجی در خصوص شرایط اسرای در بند زندان های رژیم صهیونیستی مذاکره کرده و به آن ها ابلاغ شده است که طولانی شدن اعتصاب غذای اسرای فلسطینی زندگی آن ها را در معرض خطر قرار می دهد و اجازه نخواهند تا وضعیت سلامت آن ها به این وضع برسد.


طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی روز چهارشنبه گفته بود که ۱۵۰ اسیر این جنبش از امروز در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زدند.


وی گفت: آغاز اعتصاب غذای اسرا گامی در مسیر تشدید تدریجی نبرد اسرا علیه مدیریت زندان های این رژیم و دستگاه اطلاعاتی آن است.


سازمان زندان‌های صهیونیستی به ویژه پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، اقدامات غیر قانونی علیه اسرا را شدت بخشیده و مجازات‌های سنگینی را بر آن‌ها اعمال کرده است.


در همین راستا، دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه دو اسیر دیگر را به کمک به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع متهم و احکام و مجازات‌های سنگینی را برای آنان صادر کرد.




نظرات کاربران