انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام

انتشار تصاویر اسیران اسرائیلی از سوی گردان‌های القسام

گردان‌های القسام تصویر چهار اسیر اسرائیلی را که در اختیار دارد، منتشر کرد. در همین حال یکی از رهبران حماس اعلام کرد تنها در صورت آزادی زندانیان فلسطینی این اسیران آزاد خواهند شد.

به گزارش روسیاالیوم، خلیل الحیه، از رهبران حماس گفت: زندانیان اسرائیلی تا زمانی که زندانیان ما آزادی را نبینند، نور خورشید را نمی‌بینند. وی تأکید کرد که اگر اسرائیل تعهدات خود را انجام دهد، این جنبش برای معامله اسرا آماده است.


الحیه، رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس، در مصاحبه تلویزیونی با شبکه الاقصی در مورد رفتارهای رژیم اشغالگر قدس با زندانیان و رفتار آن با اعتصاب‌کنندگان غذا هشدار داد .


الحیه گفت: همزمان با سالگرد معامله دهم، به اسیران فلسطینی می‌گوییم که با شما هستیم و شما را در برابر رفتار اشغالگران و جنایات آنها علیه شما تنها نمی‌گذاریم.


این رهبر جنبش حماس درباره نشست‌های قاهره گفت که آنها چندین پرونده را مورد بررسی قرار دادند که مهمترین آنها نحوه ایجاد روابط با برادران مصری، پرونده محاصره و بازسازی و پرونده زندانیان در کنار موضوع جنایات اسرائیل بوده است. وی افزود در این دیدارها بین آنها و مقامات مصری‌ نزدیکی دیدگاه وجود داشته است.


وی در مورد آتش‌بس گفت: درباره یک آتش‌بس طولانی باید گفت حق ما این است که به اشغالگری پایان داده شود و آتش‌بس، الزامات خاص خود را دارد و آتش‌بس یکطرفه وجود نخواهد داشت.


وی تأکید کرد: اگر اشغالگران به حقوق فلسطینیان پایبند نباشند، هر لحظه وضعیت بدتر می‌شود.


به تازگی گردان‌های القسام در حساب خود در تلگرام تصاویری از چهار زندانی اسرائیلی را که در اختیار داشت، منتشر کرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران