فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود

فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس حسینی اجرا می شود

آستان مقدس امام حسین(ع) با اعلام زمان فاز دوم توسعه این آستان اعلام کرد: فاز دوم پروژه زیرگذر از مجاورت حرم امام حسین آغاز می شود و تا خیابان اصلی منتهی به استان نجف اشرف امتداد دارد.

به گزارش مرکز بین المللی رسانه، «حسین رضا مهدی» رئیس بخش پروژه های مهندسی و فنی وابسته به آستان مقدس حسینی گفت: آستان مقدس حسینی فاز دوم پروژه زیرگذر را از اوایل سال 2022 میلادی آغاز خواهد کرد. این زیرگذر از خیابان شهدا تا پایان خیابان قبله امام حسین(ع) معروف به خیابان المکتبة المرکزیه امتداد دارد.


 ضا مهدی افزود: فاز جدید پس از بررسی و با همکاری مقامات دولتی به دلیل اهمیت این زیرگذر در مراسم های میلیونی تصویب شد. این زیرگذر طبق برنامه های قبلی از خیابان شهدا تا زیارتگاه علامه ابی الفهد حلی در مرکز خیابان قبلة امام حسین(ع) امتداد دارد. طول این زیرگذر به 1250 متر خواهد رسید.


وی ادامه داد: آستان مقدس حسینی با همکاری مقامات مربوطه طرح های آینده برای فاز سوم را آغاز کردند. براساس این طرح ها این زیرگذر به منطقه حی الحسین خواهد رسید. خودروها به طور مستقیم از جاده اصلی منتهی به استان نجف اشرف خارج می شوند.


آستان مقدس امام حسین(ع) از زمان سقوط رژیم پیشین در آوریل 2003 میلادی، ساخت پروژه های خدماتی برای توسعه صحن امام حسین(ع) را آغاز کرد. ساخت صحن حضرت زینب(ع) که در حال اجراست، و پروژه های بهداشتی، آموزشی، اقتصادی و کشاورزی از جمله این پروژه هاست.




نظرات کاربران