برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد

برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در هفته وحدت اعلام شد

مراسم حرم مطهر حضرت معصومه(س)در هفته وحدت با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، مؤمنی، توکل، رفیعی، میرباقری و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، برنامه مراسم سخنرانی و مداحی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته وحدت از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.


بر اساس این گزارش دوشنبه ۲۶مهرماه همزمان با شب آغاز هفته وحدت بعد از نماز مغرب و عشا مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی و مداحی عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا سه شنبه ۲۷ مهرماه نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی توسط سیدمهدی میرداماد انجام می‌شود.


همچنین آیت‌الله توکل سخنران مراسم چهارشنبه ۲۸ مهرماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خواهد بود و جواد برزگر در این شب مداحی خواهد کرد.


مراسم بعد از نماز مغرب و عشا پنجشنبه ۲۹ مهرماه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سیدرضا تحویلدار برگزار می‌شود و جمعه شب هم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری به سخنرانی خواهد پرداخت و باقری مداحی خواهد کرد.


شنبه اول آبان‌ماه مصادف با شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی علی حبیب‌زاده بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


گفتنی است تمام مراسم هفته وحدت همراه با شعرخوانی، اجرای سرود و تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی خواهد بود و این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس فاطمی به نشانی astanqom@ پخش خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران