جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن

جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) در پایتخت یمن

در سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص)، صد‌ها هزار یمنی با تجمع در صنعا این میلاد خجسته را جشن گرفتند.

در سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص)، صد‌ها هزار یمنی این سالگرد بزرگ را در صنعا جشن گرفتند و ابراز شادمانی کردند.


شبکه تلویزیونی المسیره یمن از حضور گسترده توده‌های مردمی در میدان سبعین صنعا به منظور شرکت در مراسم جشن میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام خبر داد.



براساس این گزارش مردم سایر استان‌های یمن نیز در میادین اصلی شهر‌های بزرگ برای شرکت در این مراسم حضور داشتند.



احمد حامد، مدیر دفتر ریاست جمهوری اظهارداشت: تجمع مردم یمن به این مناسبت در تمام استان‌ها به معنی اطاعت از خدا و وفاداری به رسول اوست. هیچ راهی برای تحقیر این مردم وجود ندارد، زیرا این مردم مهمترین نقطه قوت و افتخار ما هستند.


هادی عمار یکی از فعالان فرهنگی افزود: پیامبر (ص) الگوی یمنی‌ها، امام و عشق انهاست. ما همیشه ولایت پذیری خود را از خداوند و رسولش اعلام و ارادت خود را به کسانیکه این فعالیت و مناسب را احیا کردند ابراز می‌کنیم، زیرا پیامبر والاترین انسان است.


یمنی‌ها در میدان الصبعین صنعا این پیام را دادند که راه پیامبر اسلام تنها راه خروج ملت از بحران‌های متعدد است، زیرا او پیام آور صلح و نماد وحدت در زمان تفرقه است.


محسن الشامی یکی از شهروندان صنعا، گفت: این ایستگاه، ایستگاه وحدت کلمه است تا ملت متحد شوند، قرار گرفتن زیر نام پیامبر به ملت نیرو و انگیزه می‌دهد. نبرد امروز ما با کسانی است که می‌خواهند خود و نماد‌های ساختگی خود را به ما تحمیل کنند، ولی ما به رسول خدا وفاداریم.


هر سال یمنی‌ها این مناسبت را با جدیت بیشتری جشن می‌گیرند و این پیام را به کشور‌های متجاوز میدهند که در مقابله با آن‌ها قوی‌تر می‌شوند و فقط به خدا و پیامبرش محمد (ص) که تنها نمونه صبر و استقامت است، تکیه می‌کنند.



 




نظرات کاربران