تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین

تبریک نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درپی انتصاب تولیت آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیام‌های جداگانه انتصاب تولیت جدید آستان‌های مقدس علوی و امامین عسکریین را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی، انتخاب سید عیسی محمد صالح الخرسان به‌عنوان تولیت حرم امام علی (ع) را تبریک گفت.


متن پیام حجت الاسلام والمسلمین نواب به تولیت جدید عتبه علوی به این شرح است:


 


بسمه تعالی


جناب  آقای سید عیسی محمد صالح  الخرسان (دامت  توفیقاته                      ( 


تولیت  محترم آستان  مقدس علوی (علیه السلام)


با  سلام  و  تحیت 


 


انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت تولیت آستان مقدس حضرت علی (علیه السلام) که نشان از تعهد و تجارب موفق و ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف   خدمتگزاری دارد،  صمیمانه تبریک عرض می نمایم.


بی   شک   توفیق   خدمت    در بارگاه   ملکوتی    و مطهر  حضرت  علی   بن  ابیطالب (علیه السلام) افتخاری بزرگ و نعمتی  عظیم  و شایسته  ی شکرگذاری به درگاه الهی است.


امیدواریم در سایه تدبیر،  درایت و حضور موثر حضرتعالی در آستان مقدس علوی که دارای ظرفیت‌های عمیق فرهنگی و علمی با پشتوانه سترگ مرجعیت و حوزه علمیه نجف است   شاهد بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم معنوی و فرهنگی در زمینه خدمت بیشتر به زائران این بقاع متبرکه باشیم . بعثه  مقام معظم رهبری   در امور حج و زیارت   آماده همکاری در جهت انتقال تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، علمی،  بین المللی  و توسعه هر چه بیشتر روابط  با آن آستان مقدس می باشد.


اینجانب توفیقات روز افزون شما را در تبیین و ترویج دریای بزرگ آموزه های اخلاقی و دینی حضرت علی (علیه السلام)، خدمت شایسته به زائران و  مجاوران آن مضجع شریف و بهره مندی از روحانیت آن خورشید فروزان از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.


سید عبد الفتاح  نواب


نماینده  ولی فقیه  در  امور  حج و  زیارت و سرپرست حجاج ایرانی


 


همچنین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور پیامی انتصاب دکتر محمد قاسم را به سمت تولیت آستان مقدس امامین عسکریین (ع) تبریک گفت.


متن پیام حجت الاسلام والمسلمین نواب به این شرح است:


 


بسمه تعالی


جناب آقای دکتر محمد قاسم(دامت توفیقاته)


تولیت معزز آستان مقدس امامین عسکریین (علیهما السلام)


 


با سلام و تحیت


انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان تولیت آستان مقدس امامین عسکریین (علیهما السلام) تبریک عرض می نمایم.


توفیق خدمت به آستان مقدس اهل بیت(صلوات الله علیهم اجمعین) و عاشقان و دلدادگان امامین عسکریین (سلام الله علیهما)  و سرداب مقدس امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) برای ترویج فرهنگ متعالی قرآن و عترت (علیهم السلام) موهبتی بس عظیم و در خور سپاس و شکرگزاری است.


رجاء واثق دارد با توانمندی های متعهدانه و مسئولانه و با درایت و اهتمام حضرتعالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران و دلدادگان اهل بیت (علیه السلام) به سامرا از فیوضات معنوی و برکات زیارت آن آستان مقدس، فراهم خواهد شد. بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت آماده همکاری در جهت انتقال تجربیات در زمینه های فرهنگی، علمی، بین المللی برای شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر آن آستان مقدس می باشد.


توفیقات روز افزون شما را در خدمت به زائران و بهره مندی از انوار مقدسه ی آن مضجع نورانی از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.


سید عبدالفتاح نواب


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی




نظرات کاربران