پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا

پایان برگزاری دوره آموزش تخصصی قرآن در کربلا

آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد: دوره آموزش تخصصی تفسیر و علوم قرآنی را که نخستین دوره در نوع خود در عراق است، به پایان رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از dar-alquran، مرکز تحقیقات و مطالعات قرآنی وابسته به دارالقرآن کریم در آستان مقدس حسینی فارغ التحصیلی 150 دانشجوی دختر و پسر را از نخستین دوره تخصصی قواعد تفسیر و علوم قرآنی امام علی(ع) جشن گرفت.


دکتر سید مرتضی جمال الدین، استاد این دوره و معاون رئیس بخش دارالقرآن کریم در آستان مقدس حسینی گفت: این مرکز نخستین دوره تخصصی قواعد تفسبر و علوم قرآن امام علی(ع) را که به مدت دوسال به طول انجامید، به پایان رساند.


جمال الدین افزود: این دوره نخستین دوره در نوع خود در عراق است، زیرا مربوط به شناخت قرآنی است. این دوره شامل چهار آزمون ترم و 40 تمرین تطبیقی بوده است.


وی ادامه داد: ما برای فارغ التحصیلی 150 دانشجوی دختر و پسر جشن گرفتیم و گواهینامه هایی را به پنج برگزیده اول و سایر دانشجویان اهدا کردیم. امیدواریم که از استادان مجرب در علوم قرآن کریم و قواعد تفسیر باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران