حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق

حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق

آمار اولیه از کشته و زخمی شدن بیش از سی نفر در حملات تروریستی مرگبار در دیاله عراق حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری آریا‏، در حملات تروریستی به برخی روستا‌های استان دیاله (دیالی) عراق دست کم 15 تن کشته و بیش از 18 نفر دیگر زخمی شدند.


منابع آگاه در وزارت کشور عراق اعلام کردند: افراد مسلح ناشناس سوار بر چند خودرو شب گذشته به سمت روستا‌های الرشاد، کلیوات و الهواشه از توابع شهر المقدادیه یورش بردند و مردم را در کوچه و خیابان به رگبار بستند.


برخی منابع عراقی، عناصر گروهک تکفیری تروریستی داعش را عامل این حملات تروریستی اعلام کردند.


به دنبال این حملات، نیروهای امنیتی یگان‌های خود را به حالت آماده‌باش در آوردند و تجهیزات امنیتی گسترده‌ای در راستای تلاش برای تحت کنترل درآوردن اوضاع به مکان حادثه ارسال شد.


نیروهای پلیس عراق اعلام کردند: اعضای داعش پس از ورود نیروهای نظامی به این روستا، پا به فرار گذاشتند اما هنوز هیچ طرفی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.


در همین رابطه، یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح تصریح کرد: فرماندهی کل دستورالعمل‌هایی را در خصوص تعقیب و پیگرد باقیمانده‌های اعضای گروه تروریستی داعش و افزایش تلاش‌های اطلاعاتی جهت ممانعت از تکرار هرگونه نقض امنیتی صادر کرده است.




نظرات کاربران