بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی

بازدید نماینده ولی فقیه از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت از نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی تخصصی مؤسسات حوزوی بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی روز پنجشنبه (6 آبان ماه) با حضور در مسجد مقدس جمکران از نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی معاونت آموزش حوزه و مراکز تخصصی حوزوی بازدید کرد.


نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با حضور در این نمایشگاه از تک تک غرفه ها بازدید کرد و با آخرین دستاوردهای علمی و فرهنگی و آموزشی در حوزه های علمیه کشور آشنا شد.


غرفه های علمی و آموزشی حوزه از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران همچنین روز پنج شنبه  میزبان پژوهشگران و علما و مدیران عالی حوزوی بود.


این نمایشگاه در شبستان امام حسن عسکری (ع) مسجد جمکران با 50 غرفه برپا شده است و مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزوی، دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، تبلیغی،‌ تهذیبی خود را در معرض نمایش گذاشته اند.


این نمایشگاه برای اولین سال است که راه اندازی شده و حوزه های علمیه اصفهان و قم در آن شرکت دارند.


نمایشگاه دستاوردهای علمی تخصصی معاونت آموزش حوزه از سوم آبان آغاز شده است و تا ۱۰ آبان از ساعت ۷ صبح تا اذان مغرب پذیرای علاقمندان خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران