بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان

بازگشایی قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان

قدیمی‌ترین مسجد چوبی در تاتارستان روسیه با ۱۴۰ سال قدمت پس از اتمام کار مرمت آن با حضور رئیس جمهور این منطقه بازگشایی شد.

به گزارش الاسبوع، جمهوری تاتارستان در کشور روسیه جمعه ،(۷ آبان ماه) یکی از قدیمی‌ترین مساجد خود را همزمان با اتمام کار مرمت آن بازگشایی کرد.


کارهای مهندسی انجام شده روی مسجد شامل مرمت مناره‌ها و ستون‌های آن، کف و سقف مسجد، طراحی مجدد تالارهای داخلی، نماهای بیرونی و کتیبه‌های ورودی مسجد است.


رستم مینیخانوف، رئیس جمهوری تاتارستان هم با بازدید از مسجد در جریان کارهای مرمتی آن قرار گرفت و از دست اندرکاران مرمت این مسجد تشکر کرد.


رئیس جمهور گفت: این مسجد قدیمی‌ترین مسجد چوبی ساخته شده در تاتارستان است و قدمتی ۱۴۰ ساله دارد.


رئیس جمهور تاتارستان در این بازدید نماز جمعه را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا در مصلای مسجد اقامه کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران