ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل

ده‌ها کشته و زخمی در دو انفجار در کابل

دو انفجار در محوطه یک بیمارستان نظامی در پایتخت افغانستان، دست‌کم ۱۹ کشته و ۴۳ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش الجزیره، بنا به گزارش‌ها در نتیجه دو انفجار و سپس درگیری میان افراد مسلح در محوطه بیمارستان نظامی سردار محمد داوود خان در کابل شماری از افراد کشته و زخمی شده‌اند.


تاکنون جزئیات دقیقی از آمار تلفات منتشر نشده است. اما شاهدان عینی به رسانه‌های محلی گفته‌اند که پس از این انفجار اجسادی را در محل رویداد دیده‌اند.


خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام طالبان گزارش داده که در این رویداد دست‌کم  ۱۹ نفر کشته و ۴۳ نفر زخمی شده‌اند.


قاری سید خوستی، سخنگوی وزارت امور داخله، انفجار در کابل را تأیید کرده و اما گفته است که این انفجار تلفات داشته است. در همین حال هیچ جزئیات بیشتری ارائه نشده است.


بر اساس آخرین اطلاعات؛ شاهد عینی از ورود گروهی از تروریست‌های انتحاری به بیمارستانی خبر داد که انفجار در مقابل آن رخ داده بود. شاهد عینی گفتند که گروهی از بمب‌گذاران انتحاری به بیمارستان ۴۰۰ تخت‌ خوابی نفوذ کردند، درگیری‌ها ادامه دارد. مهاجمان درب ورودی را منفجر کردند. بلال کریمی، سخنگوی طالبان نیز به نوبه خود تأیید کرد که دو انفجار امروز سه‌شنبه در کابل رخ داده است. این دو انفجار در ناحیه دهم شهر کابل رخ داده است.


این دومین انفجار پس از تسلط طالبان بر کابل است. انفجار اولی دو هفته پیش در مقابل دروازه باغ وحش کابل رخ داد.


| شناسه مطلب: 108809




کابل انفجار طالبان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران