هشدار حماس و جهاد اسلامی به اسرائیل: اسرا خط قرمز ما هستند

دو جنبش فلسطینی جهاد اسلامی و حماس هشدار دادند، در صورتی که رنج اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر پایان نیابد، اوضاع باردیگر متشنج خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دو جنبش جهاد اسلامی و حماس در تماس‌هایی به واسطه مصری هشدار دادند، مسئله اسرا می‌تواند، آرامش حاکم بر نوار غزه را تحت تاثیر خود قرار دهد.


این دو گروه مقاومت با اشاره به تمدید مستمر بازداشت‌های اداری بازداشت شدگان به ویژه اسرایی که اعتصاب غذا کرده‌اند، تاکید کردند: جان اسرا خط قرمز ماست که گذشتن از آن موجب می‌شود گروه‌های مقاومت هرگونه توافق قبلی خود با دشمن را فراموش کنند.


در همین رابطه «محمد شلح» یکی از فرماندهان جنبش جهاد هشدار داد: شهادت هر یک از اسرایی که اعتصاب غذا کرده‌اند، می‌تواند اوضاع را متشنج کند و در صورت شهادت یک اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر، مقاومت تر و خشک را با هم خواهد سوزاند.


زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی حماس و مسئول پرونده اسرا نیز با بیان این که رهبران مقاومت مسئله اسرا را پیگیری می‌کنند، تاکیدکرد: همه گزینه‌ها روی میز است و دشمن باید در برابر ادامه دشمنی‌های خود علیه اسرا و حقوق قانونی آنها، انتظار هر اقدامی را داشته باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران