دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع) دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع) دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع) دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع) دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع) دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع) دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع)

دهمین همایش علمی بین المللی «مهدویت» به میزبانی آستان مقدس کاظمین(ع)

ر دبیرخانه آستان مقدس کاظمین از برگزاری هفتمین جشنواره سالیانه شعر عربی با شعار « القضیة المهدویة بین فلسفه الانتظار و تحدیات الظهور» در ماه آذر ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از الجوادین، دبیرخانه آستان مقدس کاظمین(ع) اعلام کرد: دهمین همایش علمی بین المللی سالانه با شعار «القضیة المهدویة بین فلسفه الانتظار و تحدیات الظهور» 19 و 20 آذر 1400 ( 10 و 11 دسامبر 2021 میلادی) در صحن شریف کاظمی برگزار می شود.


منتظَر و منتظِر بین مقدمه و آماده سازی، دولت مهدویت و آثار سیاسی و اقتصادی آن، مسئله مهدویت و نظریه های فکری و فلسفی، آثار حقوق بشر در دولت مهدویت، وعده صادق و دعوت به صلح و امنیت جهانی، فرهنگ انتظار در مقابله با واقعیت انحرافی، مسئله مهدویت بین ضرورت و تجدید، مسئله مهدویت و اندیشه معاصر، مرجعیت دینی و نقش آن در مسئله مهدویت، مسئله مهدویت در میراث نوشته شده (مطالعه و تحقیق)، وعده و اندیشه صادق در ادیان دیگر(مطالعه تطبیقی)، رسانه و مسئله مهدویت از جمله محورهای این همایش علمی است.


این دبیرخانه درباره شرایط این همایش اعلام کرد: مقاله و تحقیق در جای دیگر چاپ و منتشر نشده باشد، مقاله و تحقیق براساس روش تحقیق و تحلیل باشد. مقاله و تحقیق باید درچارچوب محورهای این همایش باشد. تعداد صفحات بیش از 20 صفحه و کمتر از 15 صفحه نباشد. این مقاله و تحقیق در قالب برنامه word  و با خط Simplified Arabic   باشد، اندازه قلم برای عنوان 16 و 14 برای متن و 12 برای حاشیه  به همراه نام نام خانوادگی محقق باشد.




نظرات کاربران