اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن

اقامه نماز باران در مساجد سراسر اردن

نمازگزاران اردنی امروز پس از برگزاری نماز جمعه، در تمام مساجد اردن نماز باران اقامه کردند. 

به گزارش روسیا الیوم، محمد الخلایله، وزیر اوقاف و امور و مقدسات اسلامی اردن، از شهروندان این کشور خواست به دلیل خشکسالی به وجود آمده، امروز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماز باران را اقامه کنند.


 الخلایله در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: با توجه به کمبود بارندگی در کشور اردن، مدیران اوقاف و ائمه جمعه و جماعات، پس از برگزاری نماز جمعه، نماز باران را نیز اقامه کنند.


الخلایله از شهروندان اردنی خواست با توبه و استغفار و آشتی دادن و پیروی از سنت پیامبر (ص) در چنین شرایطی، خود را برای برگزاری نماز باران آماده سازند.


برپایه این گزارش، نمازگزاران اردنی امروز پس از اقامه نماز جمعه در مساجد سراسر کشور، نماز باران را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اقامه کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران