شهادت نوجوان فلسطینی در شرق نابلس

"محمد دعدس" نوجوان فلسطینی در درگیری میان ارتش رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی به شهادت رسید.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در ادامه جنایتهای خود محمد دعدس، نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی را روز جمعه(14 ابان ماه) در شرق نابلس به شهادت رساندند.


وی ابتدا در نتیجه شلیک گلوله به ناحیه شکم در درگیری با نظامیان صهیونیست در روستای "دیرالحطب" واقع در شرق شهر نابلس زخمی و سپس شهید شد.


حازم قاسم سخنگوی حماس اعلام کرد: این جنبش سوگوار محمد دعدس شهید ۱۳ ساله‌ای است که امروز در اردوگاه عسکر الجدید در نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.


سخنگوی حماس افزود: شهادت وی از سوی اشغالگران یک جنایت جنگی تمام‌عیار و ادامه زنجیره تروریسم صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین است.


قاسم تأکید کرد که خون این شهید، خونی تازه در رگ‌های انقلاب ملت ما خواهد بود، انقلابی که تا رهایی کامل از بند اشغالگران، آزادسازی اماکن مقدس و بازگشت ملت به سرزمین خود، فروکش نخواهد کرد.


رسانه‌های فلسطینی همچنین از زخمی شدن ۷۰ نفر دیگر در این درگیری‌ها خبر دادند.


درحالی که شمار زخمی‌ها زیاد گزارش شده است، اما نظامیان صهیونیست مانع از ورود آمبولانس به محل درگیری شده و راه‌های منتهی به این مکان‌ را بستند و همین مسأله موجب شد که زخمی شده‌ها به صورت میدانی مداوا شوند.


مردم فلسطین روز جمعه در شماری از محله‌ها در کرانه باختری و در اعتراض به ادامه شهرک‌سازی‌های غیر قانونی صهیونیستی، راهپیمایی اعتراضی راه انداختند.


براساس گزارش منابع صهیونیستی و فلسطینی، حدود ۶۵۰ هزار شهرک نشین در کرانه باختری از جمله قدس شرقی ساکن هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران