نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد:

لزوم آسیب شناسی و برطرف کردن مشکلات برای خدمات رسانی بهتر

سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم آسیب شناسی و برطرف کردن مشکلات و ارائه راهکارهای نو برای خدمات رسانی بهتر به مراجعان بعثه مقام معظم رهبری تاکید کرد.    

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز از واحدهای مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری بازدید کرد و ضمن گفتگو با مسئولان این واحدها لزوم آسیب شناسی و برطرف کردن مشکلات و ارائه راهکارهای نو برای خدمات رسانی بهتر به مراجعان را خاطرنشان ساخت.


برپایه این گزارش، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از واحدهای امورمالی، صدور اسناد، حقوق و دستمزد، گزینش، پشتیبانی، تدارکات، کارگزینی، اعزام و نقلیه بازدید کرد و مسئولان واحدهای مختلف نیز از اقدامات انجام شده برای بروزرسانی فعالیت‌های حوزه خود گزارش دادند.


درادامه این بازدید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب درنشستی با آقای محمدحسین خوشنویس معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیران این معاونت، ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته؛ بر لزوم تلاش بیشتر برای بهینه سازی برنامه های واحدهای مختلف تاکید کرد.


سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه در روایت آمده است: "لَیسَ مِنّا مَن لَم یُحاسِبْ نَفسَهُ فی کُلِّ یَومٍ - از ما نیست کسی که هر روز حساب خود را نکند" تصریح کرد: هر فردی بهتر می داند درمجموعه ای که کار می کند به چه مواردی باید بیشتر توجه کند تا با بازدهی و دستاورها افزایش و هزینه ها و مشکلات کاهش یابد.


وی با اشاره به تغییراتی که در برنامه ریزی های دستگاههای مسئول درعربستان و عراق در حوزه حج و زیارت صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت باید این تغییرات را بررسی و با نوآوری یک گام جلوتر و دقیق تر به حرکت خود ادامه دهد.


نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت همچنین خواستار برنامه ریزی برای بهره گیری بیشتراز فضای مجازی درساماندهی فعالیت های این حوزه شد و خطاب به حاضران گفت : حداکثر تلاش خود را بکار بندید تا در این بخش روزآمد باشیم و از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.     




نظرات کاربران