آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400 آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400 آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400 آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400 آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400 آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400 آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400

آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج ، عمره و عتبات در سال 1400

مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، از آغاز دومین دوره آموزش خادمان فرهنگی حج، عمره و عتبات عالیات در سال 1400 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بر اساس تقویم آموزشی سال 1400 مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری، انتخاب واحد و ثبت نام دومین دوره آموزشی خادمان فرهنگی حج، عمره و عتبات عالیات، از تاریخ 8 تا 13 آبان ماه از طریق سامانه آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی amoozeshbeseh.ir  برگزار شد.
در این دوره، واجدان شرایط شرکت در دوره های آموزشی بدو خدمت روحانیون حج و عمره، بدو خدمت روحانیون عتبات عالیات ، بدو خدمت مداحان عتبات عالیات، آموزش تکمیلی مداحان عتبات عالیات و دوره بازآموزی روحانیون عتبات عالیات اقدام به ثبت نام و انتخاب واحد نمودند.
این گزارش حاکیست که در مجموع فرآیند ثبت نام این دوره، تعداد 549 نفر اقدام به انتخاب واحد کردند.
گفتنی است، طبق تقویم آموزشی، زمان تکمیل ظرفیت و حذف و اضافه این دوره از 1 تا 4 آذر ماه در نظر گرفته شده است و ثبت نام دوره آموزشی جدید بدو خدمت راویان عتبات عالیات نیز در این بازه انجام خواهد شد.
با توجه به تداوم بیماری کرونا، دروس این دوره نیز مانند دوره قبل به صورت غیرحضوری و همراه با برگزاری کلاس برخط (آنلاین)، از 22 آبان تا 7 بهمن ماه اجرا خواهد شد. 
همچنین فراگیران دوره پس از حضور و مشاهده دروس از طریق سامانه آموزش می توانند از 9 تا 21 بهمن ماه در آزمون های پایان دوره به صورت مجازی شرکت کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران