به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها

به روز رسانی سامانه دوربین های مداربسته آستان مقدس عباسی با جدیدترین فناوری ها

آستان مقدس حضرت عباس(ع) سامانه دوربین های مداربسته را براساس جدیدترین فناوری های پیشرفته به روز رسانی کرد.

به گزارش الکفیل، شعبه ارتباطات و فناوری اطلاعات وابسته به بخش پروژه های مهندسی آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: به روز رسانی سامانه مدیریت دوربین های مدار بسته براساس جدیدترین فناوری های پیشرفته که در عراق استفاده می شود، به پایان رسید.


مهندس فراس عباس حمزه مسئول این شعبه گفت: از زمان تاسیس سامانه دوربین های مدار بسته دیجیتالی در سال 2016 میلادی  که نسل دوم دوربین ها در آن زمان بود، ما براساس دستورات دبیرخانه آستان مقدس عباسی تلاش کردیم تا با جدیدترین فناوری ها در این زمینه همگام باشیم و در این راستا با این توسعه و پیشرفت تا به امروز همسو حرکت کرده ایم و این نسل سوم در فناوری هاست.


حمزه افزود: کار به روز رسانی و توسعه در دو بخش است. بخش اول شامل تعویض همه دوربین های نسل دوم با دوربین های نسل سوم است که تعداد آنها به صدها عدد می رسد. بخش دوم شامل اجرای زیرساخت های کامل برای سرورها و نرم افزارهای سیستم مدیریت دوربین های جدید با ظرفیت بیش از 1300 دوربین است. تعداد دوربین های پیشین به 600 عدد می رسید و همه نرم افزارها و به روز رسانی سرورها براساس فناوری های مدرن تعویض شد.


وی ادامه داد: دوربین های جدید از دقت و مرغوبیت بالا و پوشش دهی گسترده برخوردار است و قابلیت تجهیز با تصاویر واضح در صورت تاریکی زیاد را دارد.


مسئول این شعبه گفت: سامانه جدید امکان مدیریت فیلمبرداری و ارسال تصاویر ویدیویی به بخش های مختلف این آستان را با هدف ارایه خدمات به زایران یا ارتقای سطح خدمات ارایه شده به آنها می دهد. این دوربین ها براساس نیاز در بخش های مختلف آستان مقدس حضرت عباس(ع) نصب شده است. این دوربین ها درحرم مطهر تا صحن شریف و محوطه خارجی و خیابان های مهم و  نزدیک حرم نصب شده است و امکان افزودن به هر مکان دیگر و کنترل مرکزی آن وجود دارد.




نظرات کاربران