بازدید سرپرست حجاج ایرانی از کارخانه صحرا بافت خزر در استان گلستان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سفر به استان گلستان از کارخانه صحرا بافت خزر واقع در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در سفر به استان گلستان امروز از کارخانه (سجاده بافی) صحرا بافت خزر واقع در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد.


در این بازدید که حجج الاسلام هادی اکبری مدیر اموراهل سنت بعثه مقام معظم رهبری و علی اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه و آقای سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان؛ سرپرست حجاج ایرانی را همراهی می کردند حجت الاسلام والمسلمین نواب برای بهبود روند و ارتقاء کیفیت محصولات این واحد تولیدی پیشنهاداتی ارائه کرد که مورد استقبال مدیر کارخانه قرار گرفت.


این بازدید در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله) در حمایت از کالای ایرانی و به منظور تهیه کالای مرغوب با قیمت مناسب در قالب سوغات(سجاده) برای زائران  انجام شد.


گفتنی است در سال 1398 با اقدامات صورت گرفته و همراهی مدیران و روحانیون کاروان های حج تمتع، زائران استان گلستان حدود 11 هزار سجاده از این کارخانه برای سوغات حج خریداری کردند تا علاوه بر استفاده بهینه از فرصت معنوی حج تمتع و جلوگیری از اتلاف وقت در بازارهای مکه مکرمه و مدینه منوره و خروج ارز از کشور ضمن تهیه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب ، از تولید کننده استان خود نیز حمایت کرده باشند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران