برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال

برگزاری نمایشگاه حلال در استانبول؛ افزایش حجم تجارت با گواهی حلال

شمارش معکوس برای برگزاری نمایشگاه خلال اکسپو با مشارکت بین المللی گسترده در استانبول آغاز شد.

به گزارش نیوترک پست، شمارش معکوس در استانبول برای برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه محصولات حلال و هفتمین دوره اجلاس جهانی حلال برای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی آغاز شد.


این نمایشگاه که فعالیت های خود را از چهارم  آذر 1400 مطابق با 25 نوامبر 2021 میلادی آغاز می کند تا هفتم آذر 1400 مطابق با 28 نوامبر 2021 میلادی ادامه دارد، با همکاری مرکز توسعه تجارت اسلامی (ICDT) و موسسه استاندارد کشورهای اسلامی (SMIIC) برگزار می شود.


انتظار می رود که  نمایندگان از بخش های مختلف از مواد غذایی تا امور مالی، گردشگری، آرایشی و بهداشتی و انتشارات و آموزش در این نمایشگاه مشارکت کنند. در این دوره حلال اکسپو بیش از 25 کشور مشارکت می کنند.


این نمایشگاه به منظور افزایش حجم تجارت با گواهی حلال برای دسترسی به بازارهای چدید و پیگیری دقیق تحولات بخشی در مرکز همایش استانبول با شعار «استانداردهای جدید برای عصر جدید: ضرورت تولید و مصرف حلال» برگزار می شود.


انتظار می رود که در این رویداد سازمان هایی از بخش های مختلف مانند لجستیکی و انتشارات، بسته بندی و آموزش مشارکت کنند. این نمایشگاه فرصتی برای دیدار شرکت های پیشرو در این بخش و ارزیابی پتانسیل تجاری بالقوع است. استادان دانشگاه، پژوهشگران، تاجران، بازرگانان و رهبران صنعت از سراسر جهان در هفتمین اجلاس جهانی حلال مشارکت می کند.


این رویداد که امکان پیگیری آن از اینترنت وجود دارد، با هدف افزایش همبستگی و همکاری بین کشورهای عضو در سازمان همکاری اسلامی، افرایش آگاهی و تقویت روابط در بخش های حلال در کشورهای غیر عضو است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران