دیدار وزیر ارشاد با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره برنامه های حوزه حج و زیارت گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته با توجه به تعطیلی حج و سفرهای زیارتی به اعتاب مقدسه را برای خدمات رسانی بهتر به زائران بیان کرد.


سرپرست حجاج ایرانی ابرازامیدواری کرد که با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان برای واکسیناسیون در ایران و عربستان و شروع تدریجی سفر عمره گزاران از برخی کشورهای اسلامی به عربستان، عملیات حج آینده با حضور زائران ایرانی و دیگر کشورهای جهان برگزار شود.


دراین دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه حج و زیارت ابراز امیدواری کرد که با بهبود روابط ایران و عربستان و همکاری و تعامل بیشتر کشور میزبان، تسهیلات مناسب تری برای زائران کشورمان در سفرهای زیارتی به سرزمین وحی فراهم شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران