برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع)

برگزاری هشتمین دوره همایش امام باقر(ع)

هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) با شعار « الإمام الباقر -علیه السلام- البدرُ اللّامعُ والعلمُ الجامع» برگزار خواهد شد.

به گزارش الکفیل، کمیته مقدماتی هشتمین دوره همایش امام باقر(ع) از پژوهشگران و متخصصان برای مشارکت در فعالیت های پژوهشی این همایش که قرار است در یکم ماه رجب مصادف با دوم فوریه 2021 میلادی با شعار « الإمام الباقر -علیه السلام- البدرُ اللّامعُ والعلمُ الجامع» برگزار شود، دعوت به عمل آورد.


سید عقیل عبدالحسین الیاسری، عضو این کمیته گفت:  بخش امور فکری و فرهنگی و بخش امور دینی در آستان مقدس عباسی این همایش را در سالروز میلاد امام باقر(ع) برگزار می کند.


الیاسری افزود: این همایش در حفظ و بررسی ارزش های والای فرهنگی امام باقر(ع) سهیم است و توجه بسیاری به این ارزش ها دارد، زیرا سرشار از ارزش های ناب انسانی و علمی است.


وی ادامه داد: موضوع این همایش پدیده انحراف در عضر امام باقر(ع) و نقش وی در مقابله با آن خواهد بود. محورهای این همایش انحراف اخلاقی، انحراف اقتصادی و انحراف فکری است.


علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند با شماره های 9647602323337 و 9647602355555 تماس بگیرند و یا از طریق پست اینترنتی conf@alameedcenter.iq ارتباط برقرار کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران