شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله در کرانه باختری به شهادت رساندند.

به گزارش خبرگزاری ها، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. صهیونیست‌ها به شهر طوباس واقع در کرانه باختری یورش بردند.


بر اساس این گزارش، به دنبال یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. صهیونیست‌ها در این درگیری از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.


شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان درگیری‌های مذکور یک جوان فلسطینی به نام «حسین بنی عوده» هدف اصابت گلوله توسط نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.


این در حالی است که چندی پیش اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و نیز در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.


اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که حوادث پی در پی در فلسطین و نیز تلاش‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای تحمیل شرایط جدید به فلسطینیان را زیر نظر دارد.


در این بیانیه همچنین آمده است: رژیم صهیونیستی مسئول تبعات و پیامدهای جنایات خود علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری است. ما اجازه نمی‌دهیم که صهیونیست‌ها به جای پس دادن تاوان جنایت‌های گذشته خود، اکنون جنایت‌های جدیدی را مرتکب شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران