طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود

طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود

طرح ملی من قرآن را دوست دارم که از سوی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه راه اندازی شده است، این امکان را فراهم می‌کند تا زائران روخوانی قرآن کریم را فرا بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اسماعیل شادالویی از اساتید فن قرائت قرآن، در محفل انس و معارف قرآن کریم که صبح امروز (27 آبانماه) در قم و در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد به ارائه «طرح ملی من قرآن را دوست دارم» پرداخت.


وی با بیان اینکه طرح ملی و رایگان «من قرآن را دوست دارم» به روش خودآموز اجرا می‌شود، گفت: بسیاری از زائران علاقه‌مند به تلاوت قرآن کریم هستند، اما به دلایلی صحیح خوانی و روخوانی قرآن را کامل فرا نگرفته‌اند و دوست دارند کلام خدای متعال را به صورت صحیح تلاوت کنند.


این استاد فن قرائت قرآن افزود:‌ طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» که از سوی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ارائه شده است، این امکان را فراهم می‌کند که زائران با روش خودآموز و با بهره‌مندی از تدریس استاد احمد ابوالقاسمی در مدت 14 جلسه، روخوانی قرآن کریم را فرا بگیرند.


وی از آموزش آسان، سریع و با کیفیت، پشتیبانی توسط معلمان مجرب برای رفع اشکال و انجام آزمون شفاهی، اعطای گواهینامه رسمی و معتبر، شرکت قبول شدگان در قرعه کشی هفتگی جوایز نقدی و متبرک و آمادگی برای شرکت در دوره‌های بعدی آموزش قرآن کریم به عنوان مزایای این طرح نام برد.


شادالویی از روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، معارف و مفاهیم و تدبر در قرآن کریم به عنوان دوره‌های بعدی آموزش قرآن کریم نام برد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی quranlove.net مراجعه کنند و یا با شماره 138 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران