یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی»

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی»

شهرک نشینان رژیم صهیونیستی بامداد امروز ضمن یورش به مسجدالاقصی با شهروندان فلسطینی درگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شهرک‌نشینان صهیونیست همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه مقدسات فلسطینیان ادامه می‌دهند.


شهرک‌نشینان بامداد امروز پنجشنبه (27 آبان ماه) بار دیگر مسجدالاقصی را مورد تعرض وحشیانه قرار دادند و ضمن یورش به صحن‌های این مسجد، اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.


به دنبال این یورش میان شهرک‌نشینان صهیونیست و شهروندان فلسطینی درگیری شدیدی رخ داد.


این در حالی است که پیش تر «محمد حماده» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که این جنبش به منظور آماده‌باش عمومی در دفاع از مسجدالاقصی فراخوان صادر کرده است.


این عضو ارشد حماس تصریح کرد: اقدامات شهرک‌نشینان در یورش وحشیانه به مسجدالاقصی کاملاً سازماندهی شده و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده است. پلیس رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان را تحت حمایت قرار می‌دهد.


حماده همچنین عنوان کرد: اگر شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی در مناسبت‌های مربوط به این رژیم طی روزهای آینده قصد یورش به مسجدالاقصی را داشته باشند، فلسطینیان را به برپایی روز خشم دعوت می‌کنیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران