درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی

درخواست سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق درباره تیرباران نوجوان فلسطینی

سازمان همکاری اسلامی از سازمان ملل و نهادهای بین المللی متولی و ذیربط خواست تا کمیته‌ای را برای تحقیق و تفحص در مورد علل و شرایط شهادت اسیر «سامی العمور» و «عمر ابوعصب»، نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی تشکیل دهند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سازمان همکاری اسلامی تجاوزات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را که تازه‌ترین آنها تیرباران عمر ابوعصب نوجوان ۱۶ ساله در قدس بود ، به شدت محکوم کرد.


این سازمان در بیانیه‌ای خودداری ارتش صهیونیستی از ارائه خدمات درمانی به اسیر فلسطینی سامی العمور در زندان صهیونیستی را تقبیح کرد و آن را نتیجه رفتار غیرانسانی مدیریت زندان‌های صهیونیستی با اسرای فلسطینی خواند.


این سازمان، مراجع صهیونیستی را مسئول کامل این جنایات خواند و اعلام کرد که این تجاوزات محاکمه و مجازات سران تل آویو را می‌طلبد.


سازمان همکاری اسلامی از سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی متولی و ذیربط خواست تا کمیته‌ای را برای تحقیق و تفحص در مورد علل و شرایط شهادت اسیر سامی العمور و ابوعصب تشکیل دهند.


یک نوجوان فلسطینی روز چهارشنبه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در بخش قدیمی قدس به شهادت رسید.


رژیم صهیونیستی مدعی است که این جوان فلسطینی با سلاح سرد به نظامیان اسرائیلی حمله کرده بود.


شاهدان می‌گویند که نظامیان اشغالگر پس از اینکه این نوجوان فلسطینی را به رگبار بستند، پیکر او را روی زمین کشیدند و سپس به داخل یک آمبولانس صهیونیستی انداخته و به طرفی نامعلوم بردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران