عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست

عملیات استشهادی در قدس / زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیست

رژیم صهیونیستی می‌گوید که در نتیجه تیراندازی به سمت نیروهایش در بخش قدیمی قدس، ۷ نفر از آنها زخمی شدند و به همین بهانه همه درهای مسجدالاقصی را به روی فلسطینی‌ها بست.

به گزارش فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی از وقوع تیراندازی در بخش قدیمی قدس و در نزدیکی باب السلسله خبر داد و گفت: همه درهای مسجد الاقصی را بسته است.


به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی بر اثر تیراندازی به سمت نیروهای گارد مرزی مستقر در بخش قدیمی قدس، ۷ نفر از این نیروها زخمی شدند که حال یک نفر وخیم است.


نظامیان صهیونیست با این ادعا که دو عملیات همزمان تیراندازی و حمله با سلاح سرد انجام شده به سمت دو فلسطینی تیراندازی کردند که یکی از آنها به شهادت رسید و دیگری موفق به فرار شد.


به دنبال این حادثه، شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در بخش قدیمی قدس مستقر شدند.


خبرنگار کانال ۲۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی می‌گوید که عامل عملیات در بخش قدیمی قدس علیه نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی بود که به ضرب گلوله کشته شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران