جلسه هم اندیشی عتبات عالیات ویژه دفاتر زیارتی کرمان برگزارشد

جلسه هم اندیشی عتبات عالیات ویژه دفاتر زیارتی کرمان با حضور مسئولان حج و زیارت و هیئت مدیره شرکت مرکزی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، جلسه هم اندیشی عتبات عالیات ویژه دفاتر زیارتی روز شنبه (30 آبان ماه) با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ، مدیر حج و زیارت ،هیئت مدیره شرکت مرکزی و مدیران دفاتر زیارتی شهرستان کرمان و نماینده دفاتر سایر شهرستانها در سالن اجتماعات حج و زیارت استان برگزار شد.
در این جلسه، حجت الاسلام حسین سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری  در کرمان به وظایف روحانیون و مداحان در اعزام های عتبات عالیات در طرح جدید اشاره کرد و مسئولیت سنگین خادمان حضرت عبدالله الحسین (ع) در خصوص زائرین را یادآور شد.
در ادامه ، آقای محمود عرب نژاد مدیر حج و زیارت کرمان درخصوص فرآیند راه اندازی پروازهای استانی مواردی را بیان کرد و از مدیران دفاتر زیارتی خواست به تکمیل ظرفیت پروازهای عتبات عالیات استان همت گمارده و با تمام توان برای جذب و اعزام مشتاقان زیارت اعتاب مقدسه اقدام کنند.


وی افزود: دفاتر با توجه به شرایط و رعایت دستورالعمل های سازمان حج و زیارت بسته پیشنهادی خود را برای بررسی و اجرا به حج و زیارت استان ارائه کنند.
برپایه این گزارش، در پایان این جلسه،اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی به سوالات مدیران دفاتر پاسخ دادند.




نظرات کاربران