هفت ویژگی‌ بسیج

معاون اموربین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری ، با بیان ویژگی های بسیج ، از این پدیده مبارک بعنوان درخت تناور و پر ثمری یاد کرد که برکات فراوانی را درعرصه های مختلف داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خیاط معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری امروز در مراسم تواصی به حق که با حضور کارکنان و کارمندان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در محل نمازخانه این مجموعه برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، به آیات 24و 25 سوره ابراهیم اشاره کرد و  یکی از مصادیق این آیات را پدیده مبارک بسیج دانست.


معاون اموربین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری در ادامه بر اساس آیات فوق هفت ویژگی برای بسیج برشمرد و با اشاره به سخنی از امام امت (رض) در باره بسیج که از آن به "شجره طیبه" تعبیر کرده اند، تاکید کرد: بسیج درخت تناور و پرثمری است که برکات فراوانی را در عرصه های مختلف داشته است.


حجت‌الاسلام خیاط، از شجره، طیبه، نظامندی، ریشه داربودن، محدود نبودن، حضور به موقع و همواره در عرصه های مختلف و اخلاص بعنوان این ویژگی‌ ها نام برد و تصریح کرد: بسیج در هر عرصه ای که امام امت و مقام معظم رهبری اشاره کرده اند حضور مخلصانه داشته و به ایفای نقش پرداخته است .


وی افزود: این شجره طیبه علاوه بر رشد و نمو، پویا، سازنده و پربرکت بوده و هست است و بانشاط و بالنده نقش آفرینی می کند.


وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری تصریح کرد: بسیج مجموعه ای از فداکارترین جوانان کشور است که در راه اهداف این ملت و پیشرفت کشور و نظام گام برداشته و در مقابل طوفان حوادث و مشکلات همچون کوه محکم و استوارایستاده و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است




مطالب مرتبط

نظرات کاربران