هفت ویژگی‌ بسیج هفت ویژگی‌ بسیج هفت ویژگی‌ بسیج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هفت ویژگی‌ بسیج هفت ویژگی‌ بسیج هفت ویژگی‌ بسیج هفت ویژگی‌ بسیج هفت ویژگی‌ بسیج

هفت ویژگی‌ بسیج

معاون اموربین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری ، با بیان ویژگی های بسیج ، از این پدیده مبارک بعنوان درخت تناور و پر ثمری یاد کرد که برکات فراوانی را درعرصه های مختلف داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خیاط معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری امروز در مراسم تواصی به حق که با حضور کارکنان و کارمندان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در محل نمازخانه این مجموعه برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، به آیات 24و 25 سوره ابراهیم اشاره کرد و  یکی از مصادیق این آیات را پدیده مبارک بسیج دانست.


معاون اموربین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری در ادامه بر اساس آیات فوق هفت ویژگی برای بسیج برشمرد و با اشاره به سخنی از امام امت (رض) در باره بسیج که از آن به "شجره طیبه" تعبیر کرده اند، تاکید کرد: بسیج درخت تناور و پرثمری است که برکات فراوانی را در عرصه های مختلف داشته است.


حجت‌الاسلام خیاط، از شجره، طیبه، نظامندی، ریشه داربودن، محدود نبودن، حضور به موقع و همواره در عرصه های مختلف و اخلاص بعنوان این ویژگی‌ ها نام برد و تصریح کرد: بسیج در هر عرصه ای که امام امت و مقام معظم رهبری اشاره کرده اند حضور مخلصانه داشته و به ایفای نقش پرداخته است .


وی افزود: این شجره طیبه علاوه بر رشد و نمو، پویا، سازنده و پربرکت بوده و هست است و بانشاط و بالنده نقش آفرینی می کند.


وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری تصریح کرد: بسیج مجموعه ای از فداکارترین جوانان کشور است که در راه اهداف این ملت و پیشرفت کشور و نظام گام برداشته و در مقابل طوفان حوادث و مشکلات همچون کوه محکم و استوارایستاده و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است




مطالب مرتبط

نظرات کاربران