برگزاری کارگاه «رویکردهای نوین در مطالعات اسلامی» در دانشگاه مونیخ

دانشگاه «لودویگ ماکسیمیلیان» مونیخ آلمان در ژانویه سال آینده میلادی میزبان کارگاهی دو روزه درباره رویکردهای نوین در مطالعات اسلامی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا، مؤسسه خاورمیانه دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ، در تاریخ سیزدهم و چهاردهم ژانویه سال آینده میلادی(۲۳ و ۲۴ دی‌ماه امسال)، کارگاهی درباره رویکردهای نوین در مطالعات اسلامی برگزار می‌کند.


این کارگاه دو روزه، از منظری جدید، جهان اسلام را مورد مطالعه قرار می‌دهد. شرکت‌کنندگان در این کارگاه، به بررسی زیبایی‌شناسی و فرهنگ مادی در خاورمیانه می‌پردازند و زندگی روزمره، ساختار اجتماعی و ائتلاف‌های اقتصادی و سیاسی در کشورهای اسلامی را مورد مطالعه قرار می‌دهند.


دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ طی فراخوانی از تمامی دانشجویان و محققانی که در حوزه مطالعات اسلامی به تحصیل و یا کار مشغولند، درخواست کرده است برای شرکت در این کارگاه اقدام کنند.


براساس اطلاعاتی که بر روی سایت دانشگاه قرار گرفته است؛ تنها ۱۰ نفر برای سخنرانی در این کارگاه انتخاب خواهند شد. علاقمندان به شرکت در این کارگاه، باید نامه انگیزشی حداکثر در ۱۵۰ کلمه برای مسئولان مؤسسه خاورمیانه دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان ارسال کنند.


دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ از بزرگترین دانشگاه‌های آلمان به شمار می‌رود. این دانشگاه نخستین مؤسسه آموزش عالی در ایالت بایرن بود که در سال ۱۴۷۲ میلادی تأسیس شد. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی « https://www.naher-osten.uni-muenchen.de/wasistlosaminstitut/veranstaltungen/cfp-۱۹mws/index.html» مراجعه کنند.




نظرات کاربران