گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان

گرامیداشت هفته بسیج در حج و زیارت اصفهان

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات شهدای مکه ومنا در سازمان حج وزیارت استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حج ، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسمی با حفظ دستورات بهداشتی و با حضور بسیجیان پایگاه بسیج همت در حج و زیارت اصفهان برگزار شد.


دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین گرجی ضمن گرامیداشت این مناسبت ، با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید توضیحاتی پیرامون فضایل خدمت به مردم بیان کرد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان با اشاره به سخنی از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لازمه رسیدن به قرب الهی را گذشت در اخلاق و گذشت در مال دانست و به بسیجیان حاضر توصیه کرد با توکل بر خدا ، سعی در حفظ این فضایل حسنه داشته باشند.


برپایه این گزارش، در ابتدای این جلسه صادقی سرپرست حج وزیارت استان گزارشی از فعالیتهای بسیج شهید همت در حج و زیارت استان بیان کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران