برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی

برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقه «الدرر الفاطمیه» ویژه بانوان خبر داد.

به گزارش الکفیل، شعبه خطابه حسینی در آستان مقدس عباسی اعلام کرد: نخستین دوره مسابقه الدرر الفاطمیه ویژه بانوان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)برگزار می شود. هدف از این مسابقه کشف استعدادهای شعری بانوان و قرائتی از مظلومیت دخت نبی مکرم اسلام(ص) و خوانشی شاعرانه از میزان تعلق و عشق به شخصیت عظیم حضرت زهرا(س) است.


این شعبه درباره شرایط این مسابقه گفت: کتابت قصیده ای درباره حضرت زهرا(س)مشروط بر اینکه ابتدای قصیده با بیت (الضلع والبسمار والدم علایم ** والدنیا کلها تصیح ظلموها فاطم) باشد و شاعر آن را با معنی و قافیه خودش قصیده را کامل را کند. شاعر باید وزن شعر و قافیه را رعایت کند. قصید کمتر از 10 بیت نباشد.


آخرین مهلت دریافت این قصیده 2/12/2021 میلادی است. همه شرکت کنندگان می توانند اشعار خود را به تلگرام @khitabamedia ارسال کنند.


قصاید شرکت کنندگان توسط کمیته تخصصی ارزیابی می شود و براساس ضوابط آن را انتخاب می کنند. تنها یک برنده انتخاب خواهد شد و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برنده مسابقه اعلام می شود و جایزه نقدی به ارزش 150 هزار دینار اهدا می شود.




نظرات کاربران