در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از معاونت امور بین الملل بعثه مطرح شد؛

لزوم ارتباط مستمر با مسئولان و دست اندرکاران حج در دیگر کشورها

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در بازدید از واحدهای مختلف معاونت امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری برلزوم ارتباط مستمر با مسئولان، دست اندرکاران و فعالان حوزه حج و زیارت در دیگر کشورها تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی امروز با حضور در واحدهای مختلف معاونت امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری ازبرنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در زمان تعطیلی حج در دوسال اخیر و طرح‌های درحال اجرا دراین معاونت را ملاحظه و با مسئولان واحدهای مختلف گفتگو کرد.


حجت الاسلام والمسلمین نواب در این بازدید در نشستی با معاون و مدیران واحدهای     امور بین الملل بعثه رهبری بر لزوم ارتباط مستمر با مسئولان ، دست اندرکاران و فعالان حوزه حج و زیارت در دیگر کشورها تاکید کرد.


وی تصریح کرد: اقدامات و طرح های کشورهای میزبان زائران ایرانی در حوزه حج و زیارت باید به صورت مستمر پیگیری و برنامه ریزی مناسب در راستای آن انجام شود.


برپایه این گزارش ، در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط و آقای محمد حسین خوشنویس معاونین امور بین الملل و توسعه مدیریت و منابع بعثه، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را همراهی می کردند مدیران واحدهای جذب و ارزیابی، امورخواهران، امور طرح و ستادی ، آموزش ، تبلیغات و ارتباطات معاونت امور بین الملل بعثه درباره فعالیت ها و برنامه های حوزه مسئولیت خود گزارش دادند.


نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در پایان این بازدید، فعالیت های معاونت امور     بین الملل بعثه را خوب و روشن توصیف و تصریح کرد: این معاونت باید به نحوی فعالیت کند که بیش از گذشته بدرخشد. 


وی همچنین خواستار جذب نیروهای جوان و کارآمد علاقمند به فعالیت دراین حوزه شد و در بازدید از هر واحد توصیه هایی با توجه به شرایط جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا، با هدف استفاده بهینه از توان نیروی انسانی و امکانات موجود ارائه کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران