زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد

زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد

دبیر چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از برگزاری آزمون‌های این جشنواره از ۱۵ الی ۲۶ آذرماه در رشته‌های شفاهی، کتبی و هنری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) از برگزاری آزمون‌های این جشنواره از ۱۵ الی ۲۶ آذرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: مقرر شد آزمون‌های این جشنواره در رشته‌های مختلف شفاهی، کتبی و هنری در سراسر کشور برگزار شود.


شفیعی ادامه داد: زمان برگزاری آزمون‌های شفاهی در هر استان بنا بر صلاحدید ستاد استانی جشنواره و در بازه زمانی تعیین شده خواهد بود و استان‌ها موظفند این دوره از مسابقات را بسته به تعداد شرکت‌کنندگان و حجم عملیات مدیریت کنند.


وی افزود: داوری این مسابقات در بخش شفاهی به‌صورت استانی بوده که با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا در مراکز استان‌ها برای متسابقین به صورت حضوری البته با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در شهرستان‌ها و روستا‌ها به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش‌بینی شده است.


دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) اظهار کرد: آزمون‌های کتبی جشنواره مربوط به رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و تفسیر در دو جمعه متوالی و در تاریخ ۱۹ آذر ماه به صورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت‌کنندگان در این رشته‌ها برپا خواهد شد.


شفیعی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به شناور بودن زمان برگزاری مسابقات در مرحله استانی، هماهنگی و اطلاع‌رسانی لازم برای اعلام زمان و محل برگزاری آزمون‌ها از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک به تمامی شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.


دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) از شرکت بالغ بر ۱۵ هزار نفر در رشته‌های مسابقه‌ای این جشنواره خبر داد و افزود: استان‌های قم، خراسان رضوی، اصفهان و گلستان بیشترین تعداد متسابقان را به خود اختصاص دادند.


وی ادامه داد: رتبه‌های برتر مرحله استانی این جشنواره علاوه بر دریافت هدیه در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. زمان و محل برگزاری مسابقات کشوری متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران