مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود

مراسم دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در کربلا برگزار می شود

مراسم هفتگی قرائت دعای کمیل هیأت رزمندگان اسلام فردا پنجشنبه در کربلای معلی برگزار خواهد شد.

به گزارش اطلاع رسانی حج، مراسم هفتگی قرائت دعای کمیل هیأت رزمندگان اسلام فردا پنجشنبه (11 آذرماه) در کربلای معلی برگزار خواهد شد.


در این مراسم که از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران (ساعت ۱۹ به وقت عراق) برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی سخنرانی و میثم مطیعی دعا را قرائت خواهد کرد.


محل برگزاری دعای کمیل هیأت رزمندگان اسلام با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات، سازمان صداوسیما و موکب محبان علی ابن ابی‌طالب(ع) در صحن عقیله بنی‌هاشم در کربلای معلی است. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما نیز پخش زنده خواهد شد.





مطالب مرتبط

نظرات کاربران