آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی» آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی» آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی» آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی» آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی» آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی» آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی»

آمادکی آستان مقدس عباسی برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی»

آستان مقدس حضرت عباس(ع) برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره «احزان فاطمی» آماده می شود.

به گزارش الکفیل، بخش شعائر و موکب ها و هیئت های حسینی در عراق و جهان اسلام وابسته به آستان مقدس حسینی و عباسی (ع) مقدمات برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره احزان فاطمی را فراهم کرد.


الحاج ریاض نعمة السلمان، رئیس این بخش گفت: جشنواره احزان فاطمی که در میدان بین الحرمین برگزار می شود، از جمله جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی به شمار می آید که به طور مستمر بخش مذکور آن را برگزار می کند.


السلمان افزود: این جشنواره به مدت 10 روز ادامه دارد و در این مدت برنامه های سوگواری و عزاداری که برخی از مراحل زندگی حضرت زهرا(س) را مجسم می کند، برپا می شود.


وی ادامه داد: ما مطرح کردیم تا شهادت حضرت زهرا(س) را عاشورای کوچک قرار دهند. ما این فعالیت ها را از طریق راه ها  و مکانیسم هایی که می تواند مظلومیت حضرت زهرا(س) را نشان دهد، برگزار می کنیم.


بخش شعایر و موکب ها و هیئت های حسینی این جشنواره هرساله به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران