خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است

خداوند چهار چیز را در چهار چیز پنهان کرده است

حجت‌الاسلام پروانه در تبیین روایتی از امیر مومنان اظهار داشت: خداوند اجابت خویش را در میان دعاهایش پنهان نموده است پس هیچ دعائی را نباید کوچک شمرد چه بسا همان دعای مستجاب باشد و انسان نداند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، امروز در مراسم تواصی به حق که با حضور کارکنان و کارمندان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در محل نمازخانه این مجموعه برگزار شد، به تبیین روایتی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) پرداخت که فرمودند: خدای تبارک و تعالی چهار چیز را در چهار چیز پنهان داشته است.


وی با بیان اینکه خداوند رضایت و خوشنودی خود را در میان طاعتها و اعمال نیک قرار داده است به حاضران توصیه کرد که هیچ طاعت و عمل نیکی را کوچک نشمارند چه بسا خوشنودی خداوند در همان باشد و انسان نداند .


حجت‌الاسلام پروانه با اشاره به اینکه خداوند خشم خود را در میان گناهان پنهان کرده است، گفت: هیچ گناهی را کوچک مپندارید که شاید خشم خدا در همان باشد و با همان گناه مورد خشم خدا قرار گیرید.


وی اظهار داشت: خداوند گناهان را می بخشد ولی انسان در قیامت ابتدا باید به گناه اقرار نماید و بعد بخشیده شود.


مدیر جذب و سازماندهی بعثه ادامه داد: خداوند اجابت خویش را نیز در میان دعاهایش پنهان نموده است بنابراین نباید هیچ دعائی را کوچک شمرد و از کنار آن براحتی رد شد چرا که می تواند همان دعای مستجاب باشد.


وی در پایان با بیان اینکه اولیاء خدا در میان بندگان حق تعالی پنهان اند، گفت: به هیچ   بنده‏ ای از بندگان خدا بی احترامی نکنید که شاید همان ولی خدا باشد.  


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران