کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه

کشته شدن نه نمازگزار در حمله مسلحانه به مسجدی در نیجریه

در حمله روز گذشته چند فرد مسلح به مسجدی در ایالت نیجر واقع در مرکز نیجریه، ۹ نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری ها، کوریاس، کمیسر ایالتی نیجریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: چند فرد مسلح موتور سوار، روز پنجشنبه(۱۸ آذرماه)، با حمله به مسجدی در روستای «باری» واقع منطقه ماشگو در ایالت نیجر کشور نیجریه، به سمت نمازگزاران تیر‌اندازی کردند.


وی گفت که این حمله تروریستی به کشته شدن ۹ نفر از نمازگزاران و زخمی شدن شمار زیادی از آنان منجر شد.


کوریاس اظهار کرد که شمار زیادی از نیروهای امنیتی به منطقه اعزام شدند و تحقیقات در خصوص این حادثه و مشخص شدن عوامل این جنایت آغاز شده است.


گفتنی است، در روز ۲۵ اکتبر گذشته (۳ آبان) نیز در حمله‌ای مشابه به مسجدی در منطقه مازا کوکا واقع در ایالت نیجر، ۱۸ نفر کشته شدند.


مقامات نیجریایی پیش‌تر استفاده از موتورسیکلت را به دلیل اینکه در حملات مسلحانه به کار برده می‌شود، در برخی از ایالت‌های این کشور ممنوع کرده بودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران