دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با وی تاکید کرد: هلال احمر با مردم بیشتر ارتباط داشته باشد و همکاری همیاران افتخاری را در اولویت قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گزارشی از برنامه ها و سیاست‌های خود برای این جمعیت ارائه کرد.


دراین دیدار که دکتر سید علی مرعشی رئیس و دکتر طاهر درودی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب انتصاب آقای کولیوند را تبریک گفت و آن را  یک انتخاب از خانواده هلال احمر توصیف کرد.


وی با اشاره به سوابق همکاری آقای کولیوند و همکارانشان با مجموعه حج و زیارت از گذشته  تا به امروز، برخی از ویژگی های مدیریتی وی را برشمرد و گفت: خدمات دوستان درحج ، عمره و عتبات عالیات و ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران قابل تقدیراست.


وی با بیان اینکه دکترکولیوند در هر پستی که حضور داشته خالصانه خدمت کرده است ، ابراز امیدواری کرد که در دوران مدیریت در جمعیت هلال احمر به نحو مطلوب خدمت کرده و در مسیر رشد و ارتقا این مجموعه گام بردارد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه سخنان خود ملت فداکار و ایثارگر ایران را شایسته خدمت دانست و تصریح کرد: این مردم از همه اقشارهرجا که لازم بوده خالصانه در کنار جمعیت هلال احمر برای خدمت به آسیب دیدگان از حوادث طبیعی و ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی و... حاضر شده اند.  


حجت‌الاسلام والمسلمین نواب همچنین برلزوم مطالعه در خصوص نیازهای جامعه به خدمات هلال احمر و تلاش برای بهره گیری از همکاری افتخاری اقشار مختلف مردم در فعالیت های این جمعیت بویژه امورعام المنفعه تاکید و خاطرنشان کرد: هلال احمر باید با مردم بیشترارتباط داشته باشد و همکاری همیاران افتخاری را در اولویت قرار دهد تا در کشور بدرخشد.


وی با بیان اینکه هلال احمر در تعامل با ائمه جماعت سراسر کشور می تواند در زمینه سازی برای زندگی خوب دینی نیز نقش آفرین باشد ، همکاری جمعیت هلال احمر با حوزه های علمیه برای بهره گیری از ظرفیت های حوزه در فعالیت های مردمی را مفید و سازنده ارزیابی کرد.


بر پایه این گزارش، در ادامه این دیدار، رئیس جمعیت هلال احمر فعالیت های مختلف این مجموعه در داخل و عرصه بین الملل و برنامه‌ها و سیاست‌های خود برای این جمعیت در آینده را برشمرد و بر تداوم همکاری این جمعیت با مجموعه حج و زیارت و خدمات رسانی به زائران حج، عمره و اعتاب مقدسه تاکید کرد.


وی با اشاره به وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر، بر ضرورت به کارگیری جوانان مومن، جهادی و کاردان در فعالیت های این جمعیت در راستای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت:‌ تلاش خواهیم کرد تا از پتانسیل نیروی جوان برای ایجاد شور و نشاط بیشتردر هلال احمر بهره ببریم.


آقای کولیوند پرداختن به موضوع موقوفات و نقش و جایگاه بین‌المللی جمعیت هلال احمر را از دیگر محورهای مورد توجه در برنامه ریزی های آینده ذکر کرد و افزود: علاوه بر استفاده ازصاحبان اندیشه ، به سمت ارتقاء سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری برای خدمتگزاری بهتر ، رضایتمندی بیشتر و رشد جمعیت هلال احمر حرکت خواهیم کرد.


 




نظرات کاربران