احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین

احداث دارالقرآن در شهر «سولو» فیلیپین

کمیسیون ملی امور مسلمانان فیلیپین با همکاری و مساعدت مالزی و عربستان دارالقرآن جدید در شهر «سولو» احداث کرد.

به گزارش رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین، این کمیسیون ، مؤسسه اسلامی حفظ قرآن آمیلاسان (Amilasan Islamic Institute for Qur'an memorization) را با همکاری نهادهای اسلامی منطقه سولو و مساعدت کشورهای مالزی و عربستان احداث کرده است.


قرار است در این دارالقرآن ۲۰ نفر از داوطلبان علاقه‌مند پس از گزینش به فراگیری حفظ قرآن بپردازند و هزینه تحصیل و اقامت این قرآن‌آموزان توسط بانیان مؤسسه تأمین خواهد شد.


این مدرسه دارای محل اسکان بوده و قرآن‌آموزان در آن مستقر می‌شوند.


فیلیپین با نام رسمی جمهوری فیلیپین ، کشوری مجمع‌الجزایری در جنوب شرقی آسیا، واقع در شرق ناحیه هندوچین و شمال اندونزی است. براساس آمار منتشرشده در سال ۲۰۱۵ میلادی، ۶ درصد جمعیت این کشور را مسلمانان شکل داده‌اند که بیشتر در جنوب فیلیپین مستقرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران