اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد

اپلیکیشن چند زبانه قرآنی در عربستان تولید شد

وزارت امور اسلامی عربستان سعودی از راه‌اندازی اپلیکیشن قرآنی چند زبانه به روایت «ورش» برای دستگاه‌های هوشمند خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا ، بر اساس اعلام وزارت امور اسلامی و دعوت و ارشاد عربستان، این اپلیکیشن قرآنی از سوی مجمع چاپ و نشر قرآن کریم در مدینه منوره تولید شده است و سیستم عامل‌های اپل، ویندوز و اندروید از آن پشتیبانی می‌کنند.


بر اساس این گزارش، اپلیکیشن مصحف ورش در پاسخ به نیاز برخی مسلمانان که قرآن را به روایت ورش قرائت می‌کنند برای دستگاه‌های هوشمند تولید شده است.


ویژگی‌های اپلیکیشن «مصحف ورش»


این اپلیکیشن علاوه بر زبان عربی، از سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی نیز پشتیبانی می‌کند.


همچنین می‌توان با انگشت گذاشتن بر روی علامت نشانک در هر صفحه، یک نشانک در آن صفحه یا بر روی آیات قرار داد.


امکان تغییر در رنگ صفحه، خط آیات، فاصله‌ها، علامت‌ نشانک‌ها، رنگ آیات و پنجره اطلاعات خاص هر سوره نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.


این اپلیکیشن قرآنی امکان جست‌وجوی سریع بین آیات و کلمات یا جزء‌های قرآن را نیز دارا است و دارای ویژگی ورق زدن خودکار بر اساس زمان تعیین شده است.


امکان مرور اپلیکیشن در حالت افقی همراه با قابلیت زوم در حین مشاهده عمودی و استفاده از کل صفحه نمایش برای مشاهده صفحات قرآن نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن قرآنی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران